Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم رحيم2 الجزء الثاني الفصل الثالث عشر والرابع عشر

رواية جحيم رحيم2 الجزء الثاني الفصل الثالث عشر

رواية جحيم رحيم 2الجزء الثاني 


#الثالث_عشر. 

والرابع عشر 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

مالك بسكر: انا بحبك ياميرا اوعي متسبنيش

رانيا وهي تزيحه من عليها ولكنها لم تقدر لتتنهد: اوعااااااااا. 

مالك بيقع علي الارض:  ااه انا فين. 

بيحاول يفتح عينه: انتي. 

رانيا بغضب: اطلع برا. 

مالك بيقوم وبيتطوح:  اسف اسف م مش واعي. 

رانيا بغضب طخخخ: براااا. 

مالك شدها ليها: ايدك هقط"عها. 

رانيا: كنت عايز تقرب مني يا حيو"ان يا قذ"ر. 

مالك ببرود: خلاص هجوزك واحد صحبي. 

رانيا بغضب: انت كنت هتغتصبني فاهم يعني ايه وعايز تجوزني صحبك. 

مالك بهدؤء:  خلصتي اه هجوزك واحد صحبي. 

رانيا لسه هتمد ايده عليه اغمي عليهو جري عليها: رانيا رانيا الله يخربيتك بهزر قومي يابت. 

شالها بهدؤء حطها علي السرير: والله بهزر قومي وفوقي انتي بنتي واختي. 

رانيا بتفوق ودموعها في عينها: بعد اذنك يا مالك مش عايزة اشوفك. 

مالك شدها لحضنه: اسف اسف انا غبي. 

رانيا بدموع حلت عينها: هتجوزني صحبك. 

مالك بص علي عينها بتوهان: مستحيل. 

رانيا بدموع وبتمسح وشها زي الاطفال:  يعني مش هتبعدني عنك. 

مالك بسرحان وقلبه دق باحساس غريب: هاه. 

رانيا بضحك: هاه ايه هتجوزني لمين. 

مالك بضحك: ليا. 

رانيا بابتسامه: يعني ايه. 

مالك بحب:  مش عارف من جاهه كنت بحارب عشان ميرا بس قلبي شكله مهزء وحبك انتي وكان معجب بميرا. 

رانيا بفرح: وجوزك منها. 

مالك: كانت لعبة عشان احميها لكن هي مش مراتي لعبة من رحيم بيه عشان يكشف حاجات. 

رانيا حضنته: بحبك اوي اوي. 

مالك حضنها بحنان: شكلي حبتك انتي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~««««~~~~~. 

شروق بتجري هو بيجري وراها ومعه رجالته وراها ومعهم كلا"ب وبيظهر من خلف الاشجار وبيضر"بهم بالنار. 

شروق بصدمه: سيف ازاي. 

سيف جري ومسك ايديها: تعالي. 

بتجري وهو بيجري وبيشدها وورهم رجالة فهد ركب عربيته واخدها. 

شروق بنهج: انت هنا ازاي. 

سيف ابتسم: ملكيش فيه... بص بمكر علي المرايا. 

فلاااااش باااااكككك. 

اكس:  حلو كده اقت"له. 

القناص مصواب علي سيف لاحظ ابتسم بمكر طلع مسدسه و اطلق طلقه وقعه علي الارض. 

سيف لرجالته: علي المخزن نشوف مين وراه وروقه علي الاخر. 

الرجالة: اؤمرك. 

سيف بتنهيده: يا ترا شروق فين وليه قلبي واكلني عليها كده. 

افتكر لما حط جهاز تتبع في السلسله بتاعتها ابتسم وفتح الجي بي اس وراح علي المكان. 

بااااااكككككككك. 

شروق بغضب: نزلني. 

سيف شدها لحضنه وكتم صراخها ببوسه حب وحنان: اسكتي. 

شروق بكسوف: ا انت عملت ايه. 

سيف بلا مبالاة: هتسكتي ولا اكمل. 

شروق سكتت ابتسم بخبث: بس انا عايزك تتكلمي. 

شروق ضحكت ورجعت لجمودها: عايزة امشي انت طلقتني. 

سيف تجاهل كلامها: وصلنا انزلي. 

شروق نزلت: احنا فين.. 

سيف بحب وخدها في حضنه: في قلبي. 

شروق زقته: ينفع تبطل بقا. 

سيف باسها من خدها: ولو مش بطلت. 

شروق عملت حركه وجريت داخلت البيت يلي كانوا وقفين قدمه: اااه يا بنت الله مش قادر. 

شروق قفلت الباب: احسن غور بقا. 

سيف بالم:  مش وقتك هروح اجيب حاجه وارجعلك تاني ماشي اصبري عليا. 

شروق بضحك: انت لسه شوفت حاجه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~~~~. 

وصل البيت بتقبله نور. 

نور بخبث: اي يا حبيبي متغير لي. 

سيف بهدؤء: مفيش انا خارج تاني. 

نور بغضب: متغير معايا لي يا سيف انا رجعت اهو. 

سيف بهدؤء وباس راسها: صغوط عن اذنك. 

سيف اخد يلي عايزاه و راح لشروق. 

شروق ببرود: جاي لي تاني. 

سيف بيحضنها: وحشتيني. 

شروق بتزقه: وانا هبعد عنك ومش عايزك. 

سيف برفع حاجب: يعني ايه. 

شروق متاجله: هتجوز فهد ورايحه له دلوقتي. 

سيف لسه هيتكلم انصدم وهي مشيت. 

جري مسكها: مش هتمشي. 

شروق: ودا ليه. 

سيف بحب: كفي كده. 

شروق برفع حاجب: تمم وانا هتجوز فهد. 

سيف شدها اتخبطت في صدره: قولتي ايه. 

شروق ببرود: اه هعمل كده. 

سيف بغضب: لو جبتي سيرة حد غيري همو"تك.

شروق بصت بتحدي:عن اذنك يا حلو.

سيف بغضب:بقا كده.

شروق بتوتر:احم اه.

سيف بيقرب وهي بترجع لورا:ايه عايز ايه.

سيف بخبث:هقولك عايز ايه  . 

لسه هتجري شدها وقعت عليه سرح في عينها بحب وهمس: ب ح ب ك. 

شروق بصدمه: هاه. 

قرب لشفيفها بحب وطبع قبله هاديه و 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~~~~~. 

ميرا بتصحا بتلاقي نفسها في حضن شهاب. 

بتسيبه وتتسحب وتقوم من جنبه بتخرج من الفيله بتتسحب بهدؤء تام ايد بتشدها وبتضر"بها علي دماغها بتفقد الواعي بتاخدها مخزن الفيلة بتاع شهاب. 

ميرا بصراخ: انتو مين. 

شاب بمكر وبيتفحص جس"مها: مش باطلة يا شباب. 

ميرا بترجع لورا بخوف وهم بيقربوا بنظر"تهم القذ"رة ليها ولسه هيلمس"وها ايد بتمسكهم. 

ميرا بصدمه: انت. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~~~

الدكتور: اتفضل المدام عايزة حضرتك. 

ليث داخل بحب: حمدلله علي السلامه. 

ملاك: ابننا. 

ليث: بخير متخافيش يا حبيبتي. 

ملاك:  اي الصوت دا. 

ليث بيسمع بينزل تحت السرير بينصدم: دي قنب"لة. 

ملاك بصدمه: ايههه. 

ليث بضحك: بهزر بهزر. 

ملاك بهدؤء: خضتني. 

ليث قعد جنبها علي السرير:  ماتيجي نخا"وي الواد وغمز ليها. 

ملاك بكسوف: اسكت احسن. 

ليث باقتضاب: سكت اهو قومي البسي عشان هساعدك ونروح بيتنا بقا. 

ملاك: لا هغير لوحدي. 

ليث بمكر: يا بنتي هساعدك وهغمض عين بس. 

ملاك بضحك: لا محترم يا واد. 

غمز ليها: عندك شك. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~~~~

رحيم بمكر: كانت فاكر اني اهبل ومش عارف كله من تخطيطي. 

ريناد: لازم نكشفه. 

رحيم: لاول مرة احتار بواجه مين. 

ريناد: ربنا يسترها علي الاولاد. 

رحيم حضنها: هو فاكر الحا"دثه من ترتيبه بس غبي انا يلي عملت كده. 

ريناد: سيف وليث وميرا. 

رحيم بهدؤء: سيف وليث عارفين بيعملوا ايه اما ميرا فهي مع شهاب ودا حارس ممتاز ومالك كمان. 

ريناد بتنهيده: الحمدلله. 

رحيم بخبث: بقولك وحشتيني. 

ريناد بكسوف: رحيم عيب احنا كبرنا. 

رحيم شالها بحب: تعالي بس تعالي. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~~~~

ناهي: دي الاواق المهم نخلص. 

نور بخبث: اكس شكله مستعجل. 

ناهي: اومال مش ابويا. 

نور بتقلع حاجه ناهي بتنصدم: هو اي دا. 

نور بخبث:  اي قناع شبه نور. 

ناهي بخبث: حلو كده اللعبه هتحلو. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~~~~

اكس بخبث وبيقلع القناع بتنصدم دعاء: هو انت. 

اكس ببرود: هسيبهم يتهنوا شوية بس بعدين هد"مرهم كلهم مرة واحدة وبيبص علي بنت مربوطه.. 









#جحيم_رحيم2.

#الرابع_عشر. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير 

شاب بمكر وبيتفحص جس"مها: مش باطلة يا شباب. 

ميرا بترجع لورا بخوف وهم بيقربوا بنظر"تهم القذ"رة ليها ولسه هيلمس"وها ايد بتمسكهم. 

ميرا بصدمه: انتي. 

شوشو بخبث: مش كده ياشباب تؤ بالراحه عليها. 

شاب1: دي واتاد اوي تستاهل. 

ميرا بتترعش ووقفه بخوف: انتو عايزين ايه مني. 

شاب2: اي هو احنا مش زيه ولا ايه ار"قصي كده زي ما عملتي معه في الفديو يا مزة. 

ميرا بتبلع ريقهة وشوشو وقفه بخبث:  خدوها من هنا عشان شهاب هو اه بيكر"ها بس مش هيهون عليه خدوها. 

ميرا لسه هتصوت جريوا عليها وكم"موا بوقها: اممممم.

شهاب بيقوم مش بيلاقيها بيقعد يدور عليها: ميررررراااا. 

سمعت صوته وبوقها مكتو"م ومدمعه وواحد واخدها وبيتسحبوا في نفسها: شهااااب. 

عاملة تعافر معاهم. 

الشاب بغضب: اخرسي بقا يا بت. 

شاب اخر: خد خالينا نخلص. 

حط منوم فقدت واعيها.

شاب1:شاف شهاب نزل ناحيتهم انصدموا استخبوا ورا الشجرة. 

شهاب للحراس: انتو يا اغبيااااااء فين ميرا.

الحارس بتوتر: م منعرفش مش ظهرت يابيه. 

شهاب بغضب: غوروا دوروا عليها انجزوووا.

(بصوا انا اريد عيش هذه الاجواء دي شخصيتي عشان اشوف احساس ريناد كان عامل ازاي علي راي المثل حظ امي اخدته في كمي 🙂).

شهاب وقف وظهره للشجرة بيفتح فونه وهما مستخبيين ايد ميرا ظهرت بوضوح وهو مش شايفها الشاب بهمس: شيل ايديها. 

شالها شهاب بص ملاقاش حاجه مشي سمع صوت صويت جاي من جواه جري علي المصدر بسرعه انتهزوا الفرصه وجريوا علي برا واخدوها معاهم. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~

حب وهمس: ب ح ب ك. 

شروق بصدمه: هاه. 

قرب لشفيفها بحب وطبع قبله هاديه زقته. 

شروق بغضب: ابعد عني. 

سيف قر"بها ليه: لا هقرب اكتر. 

شروق بتحاول تقوم منه بيضمها اكتر:  قولت ايه. 

شروق ابتسمت بخبث: طب غمض كده.

غمض عينه عضته من ر''قبته سابها قامت: عشان تتلم. 

سيف بالم: يا بنت الجزمة اي مبتكليش. 

شروق ببرود: اه عندك مانع. 

سابته وداخلت البيت ابتسم: شكلك هتتعبيني اوي معاكي. 

داخل وراها. 

شروق داخلت تاخد دوش وهو ابتسم بمكر. 

شروق: يالهوي نسيت الهدوم احيه مفيش فوطه اعمل ايه دلوقتي اكيد هو يلي عمل كده ماشي يا سيف انا هوريك. 

شروق خرجت هو انصدم من شكلها: اعو"ذوا بالله انتي مين. 

شروق ببرود: ايه قطعت الستارة عادي. 

سيف بضحك: فلوسي ياناس. 

شروق راحت ناحيه الدولاب تاخد الهدوم لافها بسرعه وحوطها بين ايده: ماتعبريني بقا شويه. 

شروق ببرود: خلصت اطلع برا. 

سيف بنفاذ صبر وغضب:  ممكن اوي اخد حقو"قي كامله منك غصب وانتي عارفه. 

شروق ضحكت بالم:  عايز حقك صح ناسي انك طلقتني ورمتني عارفه انك تعملها يا سيف عملتها الاول. 

سيف بهدؤء وبيمسح شعرها: وردتيك ليا تاني. 

شروق بغضب: اطلع براااا انا بكررر"هكك بكررر"هككك كفاية يلي عملته برا خاليك ر"اجل واطلع برا سابني في حالي بقا. 

سيف بغضب: بت انتي انا ساكت بمزاجي صوتك ميعلاش انتي فاهمممةةةة. 

شروق بتحدي: برا. 

سيف سابها وخرج ورزع الباب وراه:  بني ادم برا"س 🐶 ولسه يا سيف.

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~. 

شهاب انصدم لاقي شوشو ود"مها علي الارض بالم: ش شهاب الحقني. 

شهاب جري عليها: انتي كويسه. 

شوشو بتمثيل: ضر"بتني وجريت. 

شهاب: هي مين. 

شوشو: ميرا وكان في حد مستنيها برا حاولت اوقفهم هربوا وضر"بوني. 

شهاب بغضب:  بقا كده ماشي يا ميرا. 

شال شوشو وضمد جر''حها وخرج وعليه علامات الغضب والتوعد. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~~~~. 

نور:  بعت ليها هدية جميله اوي هتعاجبها. 

ناهي بخبث: ههههه شكلك مش ناو"ية علي خير. 

نور بشر: اتمني الهدية تعجبها. 

ناهي: هنمضي سيف ازاي. 

نور بخبث: سبيه ليا انا همضيه بطريقتي. 

ناهي بضحك: ورينا مواهبك. 

نور اتصلت علي سيف: فين انت. 

سيف بهدؤء: ايه يانور عايزة ايه. 

نور بدلع: وحشتني يا حبيبي هو ليه انا مش وحشتك. 

سيف: ضغط شغل عندي يا نور. 

نور بدلع: طب انا نورك ينفع تيجي نسهر سوء بليز انت واحشاني اوي. 

سيف: مشغول يا نور مش هقدر. 

نور بزن: وحياتي يا بيبي. 

سيف باقتضاب: نور خلاص. 

قفل معها هي كسرت الفون في الارض. 

ناهي بخضه: في ايه. 

نور بكر"ه: مش عايز ومشو وافق. 

ناهي: اكيد معها. 

نور بكر"اهيه: وحياه ا"مي ماهنيهم ببعض استلمي هديتك يا شروق. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~. 

اكس ببرود: هسيبهم يتهنوا شوية بس بعدين هد"مرهم كلهم مرة واحدة وبيبص علي بنت مربوطه.. 

دعاء بخبث للبنت: منورنا. 

البنت امممم. 

اكس ببرود: هانت اوي عليكم. 

(اكس حد انتو عارفينه كويس جدا جدا وهتنصدموا قوي منه مش +عز 🙄 توقعاتكم) 

~~~~~~~/////~~~

مالك لعمه: يعني ايه. 

عمه بهدؤء: يعني هجوز رانيا لبن مراد بيه.

مالك بغضب: مش موافق. 

عمه ببرود: وايه السبب. 

مالك: عشان انا هتجوزها. 

عمه بضحك: تتجوز مين رانيا هههه البنت يلي انت بتكر"ه وجودها. 

مالك: كنت دلوقتي غير.

عمه: حددنا الميعاد خلاص. 

مالك بغضب: عمي رانيا مش هتتجوز غيري. 

عمه سابه ومشي بلا مبالاة غضب مالك.

رانيا كانت سامعه ودموعها نازلة هتتجوز غير حبيبها ازاي. 

مالك بيمسح دموعها: هحلها متخافيش يا حبيبي. 

رانيا بهدؤء:  بس انا موافقه. 

مالك: 😳😳😳. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~. 

نزلت ولابسه تيشرت وبناطلون وسايبه شعرها هو كان قاعد بيتكلم في الفون ولابس كاجول. 

شروق جايه تخرج مسكها: رايحه فين. 

شروق ببرود: المول هشتري شوية حاجات. 

سيف: متجوزة سوسن مليش كلمه. 

شروق بكتم ضحك: تيجي يعني ولا ايه. 

سيف بهدؤء: اتنيلي. 

خرجوا راحوا المول. 

البنات عينها عليه و الشبا ب علي شروق الاتنين اتغاظوا داخلوا محل فساتين وشروق جبت 2.

شروق بمرح: حلوين صح. 

سيف بابتسامة: جدا ياقلبي. 

شروق بلا مبالاة: تمم هاخدهم. 

سيف اضايق راح يدفع الحساب وهي خرجت وقررت تصالحه خلاص خبطت في حد. 

شروق: اسفه بج.. 

شهاب تنح وقلبه دق باحساس غريب وحنان العيون دي مش غريبه: ولا يهمك. 

شروق باحساس مشابه: هو انا اعرفك. 

شهاب بحنان: م مش عارف. 

سيف جاه: في حاجه. 

شهاب وبيسلم: لا انا اسف يا انسه. 

سيف بغضب مسك ايده: المدام. 

شهاب بص ليها ومشي وهي استغربت سيف لاحظ شدها للعربيه بعن"ف: اي عاجبك. 

شروق بعدم فهم: قصدك ايه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~~~. 

ميرا بتفوق بتلاقي نفسها مربوطه وحولين منها شبا"ب كتير ونظر"اتهم زبا"لة اترعبت منها: في ايه. 

شاب بيقلع قميصه: كل خير. 

لسه هتصرخ فجاءة الباب اتكسر ووو. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~~~. 

سيف بغضب: نظراتك ليه ايه هو انتو ص"نف و** لي. 

شروق بغضب: اخ.. 

سيف قاطعها بغضب با"سها وبيعلن ملكيته ليها شفايفها جابت د"م سكتت واتالمت هو ساق ومشيوا. 

وصل البيت هي نزلت جري وهو ضر"ب الدركسيون بغضب بايده: كده حناني عليكي مينفعش. 

ساق ومشي بغضب. 

قفلت الباب ودموعها نزلت الباب خبط: اكيد حاي يصالحني. 

فتحت الباب وماشيه بضهرها: مش هسامحك يا... 

بتلف بتلاقي شخص داخل بتنصدم صدمه عمرها: انت مين. 

.... :من صوتي هتعرفيني. 

شروق سمعت الصوت وضرخت وانهارت وو

 👇

 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🍁🍁🍁🍁مرحبا بكم ضيوفنا الكرام .
هنا نقدم لكم كل. ما هوا حصري وجديد
اترك ١٠ تعليقات ليصلك الفصل الجديد فور نشره

عندنا  ستجد كل ما هوا. جديد حصري. ورومانسى وشيق فقط ابحث من جوجل  باسم المدوانة . وايضاء  اشتركو على

 قناتنا.       علي التليجرام من هنا

ليصلك اشعار بكل ما هوه جديد من اللينك. الظاهر امامك

  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

                         الفصل الخامس عشر من هنا

                   ولقراة باقي الفصول اضغط هنا

   


تعليقات