Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملاكي الحزين الفصل الثالث والعشرون23بقلم شروق خالد

 رواية ملاكي الحزين
 الفصل الثالث والعشرون23
بقلم شروق خالد 

 
سما.. هههههه وانا بموت فيك 
حسام.. ايه رايك نقصي اليوم  معايا  
سما.. هههه اه وكمان



 بابا وامي فاكرني مع عمي وعمي في المشفي  عارف يا حسام  لو عمي ده يموت دلوقتي قبل ما موضوع بته ده يظهر 



 توبه ايه فوووووووف 
حسام بطمع.. ما اكيد امك او ابوكي هوما اللي هياخدو كل حاجه 




سما.. وهي تقوم من علي السرير  لا طبعا انا مش هسكت هههههههه  ليه هم فكرني لينا يك
حسام.. لينا  مين دي 




سما.. وهي تجلس  خدني في خصنك وانا اقولك 
حسام.. تعاله يا وخش الكون 
سما  . وحسام هههههههه 😂
حسام.. أحكي بقا
سما... دي بت عمي اول لمه وعيت علي الدنيا لقيت بابا بيحبها اوي أكتر مني ومن أخويا يعنى قول هي نفسه اكلها وشربها وجميع طلباتها بابا هو اللي بيعملها  
بس امي مش بتحبهاا أبدا ابد عملت حاجه كثير اوي علي شان تخلص منها 
حسام. بخوف عملت ايه






سما...   عملت كل حاجه تفكر فيها 
حسام  .. وفين باباكي 
سما.. هيا بتهديدو بتقول انها كل حاجه هي عملتها  هتقول هو عملها ومعاها شهود عليه 
حسام.. يا يعني علي راي المثل تقتل القتيل وتمشي في جنزته 
سما.. هههههه  اه
سما سيبك منها احنا كونا بتقول ايه

في البيت عند سنيه 
سنيه.. اه منك يا بت الكلب  يعنى اللي عشت اعمله طول عمري



 انتي بي غبائك هتضيعيه
 سنيه وهي تخرج من الشقه ده انا اموتك مش هسيبك يا بت سعد انا ما صدقت اخلص من ابوكي  تطلعي انتي 
فهد.. انا متأكد يا حضرت الظابط 
الظابط.. وايه التاكيد علي كلامك 
فهد.. وهو يضع راسه في الارض هي بتكرها اوي اوي ومستعده تعمل حاجه كثير بس تخلص منها
الظابط.. ما فيش حاجه اسمها متاكد او شاكك في دليل علي كلامك يا استاذ 
فهد.. انا هقولك علي كل حاجه بس توعدني انك تجبلي لينا
الظابط.. ماشي
فهد.. سنيه  عملت...... 
في المشفي 
بعد فتره  يخرج الدكتور  من اوضه العمليات 
رنا.. وهي تمثل  البكاء علي وائل اهي اهي طمني يا دكتور  عامل ايه




الدكتور.. في نفسه  يا ريت كونتي انتي وانا كونت مستحيل اعمل حاجه  كونت سبتك  موتي 
منذر.. بخوف علي وائل  ايه يا دكتور ممكن تقول بابا عامل ايه دلوقتي 
الدكتور  .. وهو ينظر الي منذر وشهد وشهناز انتو اولاده صح
شهناز.. ببكاءاه بابا كويس 
شهد.. وهي تبكي  بابا هيعيش يا دكتور 
الدكتور.. بابا كويس 





منذر.. ممكن اعرف مين المتبرع 
الدكتور.. للاسف  رافض حد يعرف 
رنا.. بسرعه  مش مهم  المهم انه بقا كويس 
منذر.. بس يا ماما 
رنا.. خلاص بقا دلوقتي 
الدكتور.. بقرف سلام  جاتك موته يا شيخه حرام عليكي والله اللي بتعمليه ده 






بكر.. وهو يجلس  يبكي علي لينا
بكر.. يا رغم كل 




حاجه عملها لسه بتحبه يا لينا بس انا اول لمه تقومي وتقغي علي رجلك  





هوصلك لي فهد انني بتحبيه وهو بيحبك  
الدكتور.. انتا يا استاذ 




بكر.. وهو يقوم ويقول بلهفه هي كويسه صح قول والنبى هي بخبر



الدكتور.. هي كويسه  ب
س عايز اهتمام  شويه




 
بكر.. ممكن اشوفه بعد اذنك 




بكر.. اه بس يا ريت ما تطولش 



عليها علي شان ترتاح شويه كده 
بكر.. وهو بجري  
الدكتور.. وهو يضحك عليه يا استاذ بكر 
بكر.. نعم. 
الدكتور  هههههه  انتا عارف الاوضه 
بكر... لا





الدكتور. هههههه  وانتا رايح ازاي يعني 





بكر. هههههههه  مش عرفه ويضع يده علي راسه
الدكتور. اوضه 103



بكر.. شكرا 
بكر.. وهو يجري علي الاوضه  ويدخل ملهوفه عليها ويرا


                  الفصل الرابع والعشرون من هنا

تعليقات