Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حنين الاحبه الفصل السادس والعشرون26بقلم رحمه ايمن



رحمه:  يا احمد بالله،  عايزك تطمني،  ومش هطلب منك حاجه بعد طلب ده ابدا
احمد:  ممكن نقفل الموضوع دلوقتي ونام ونتكلم تاني،  تصبحي علي خير يا قلبي،  بحبك 
رحمه:  لاء انا... 
احمد: بحباااك ها؟  اقفلي الموضوع 
رحمه:  طيب وانا كمان. 

انت غشاش!  انت غشاش وكداب كمان.
 وبكرهك ولما ترجع هموتك بايدي 
احمددد بالله ارجع بسرعه،  بوعدك اني مش هعمل كده تاني،  وهسمع الكلام،  بس ارجع . 

بعد يومين. 
ايه:  هتروحي فين يا بنتي،  اقعدي افطري 
رحمه:  مليش نفس هروح الكافيه 
ايه:  طيب،  ابقي جيبي الطلبات دي وانتي راجعه 
رحمه:  اشي،  سلام. 

روحت قعدت مع ايه اليومين دول،  كانت تعبانه وانا مقلش عنها تعب،  قعدنا نعيط ونولول طول الليل زي ريا وسكينه كده 
وده المثل الي بقول اتلم المتعوس علي خايب الرجى 
اتريها المتعوسه وانا خايب الرجى و عرفت احنا صحاب لي 
طلعت بحباط كالعاده وسماعه في وداني، مسكه التلفون 
لقيت.... 

(مرحبا بكم. ضيوفنا الكرام )

 .جاري كتابة الفصل الجديد من إحداث الروايه وسيتم نشره فور انتهاء كتابة أحداثه اترك تعليق ليصلك الفصل فور نشره وعاود زيارتنا علي      كرنفال الروايات لقراة الفصل فور. نشره. وفي. كرنفال. الروايات .
 ستجد. كل. ما. هوا جديد. حصري. ورومانسى. وشيق. فقط ابحث من جوجل باسم الرواية واسم مدوانة كرنفال الروايات وايضاء  اشتركو على

 قناتنا        علي التليجرام من هنا

ليصلك اشعار بكل ما هوه. جديد من اللينك الظاهر امامك 

ونر.شح لكم. فقط. اضغط. علي. اسم. الرواية التي. تود. قراتها .


🍁🍁🍁🍁مرحبا بكم. ضيوفنا. الكرام .
 .اترك 5تعليقات. ليصلك الفصل. الجديد. فور نشره.في كرنفال الروايات  ستجد. كل. ما هوا جديد. حصري ورومانسى. وشيق. فقط ابحث من جوجل باسم الروايه علي مدوانةكرنفال الروايات وايضاء  اشتركو على

 قناتنا        علي التليجرام من هنا

ليصلك اشعار بكل ما هوه جديد من اللينك الظاهر امامك

  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

               



تعليقات